Ali so vaši izdelki ORIGINALI?
Vsi naši izdelki so 100% ORIGINALI, saj je prodaja ponaredkov kaznivo dejanje. Več o 100% ORIGINALIH si preberi TUKAJ.
Kako vem, da je nakup uspešno opravljen?
Če ste nakup pravilno opravili, dobite na vaš e-mail potrdilo o oddaji naročila. Zato je tako pomembno, da vnesete pravilne podatke in jih 2x preverite. Če potrditvenega e-maila niste prejeli, pomeni, da niste uspešno opravili nakupa in vas naprošamo, da nas pokličete na številko 041/385-033 in bomo skupaj preverili kje se je zataknilo.
Imam kodo popusta – kje jo lahko vnesem?
Kodo popusta vnesete v košarici, kjer ste najprej izbrali način dostave, nato način plačila in na tej isti strani se spustine nižje in na lvi strani najdete: "Vnesi kodo za popust ali kodo bona" in v to prazno okence vnesete kodo, če je takrat aktivna in pritisnete napis v modrem okencu: Uporabi kodo . Nato na tej isti strani nadaljujete z vpisom vaših podatkov o dostavi in računu.
Ali se lahko vnovči več kod popusta hkrati?
Popusti se med seboj ne seštevajo, v kolikor v pogojih akcije ni navedeno drugače. Pri vsakem nakupu je možno uporabiti eno promocijsko kodo.
Ali se akcije seštevajo?
Akcije se ne seštevajo. Akcije ne veljajo na darilne bone, pohištvo/blazine in izdelke, ki so že v akciji.
Ali se lahko naročilo plača po povzetju?
Naročilo lahko plačate tudi po povzetju in sicer dostavni službi GLS/ Pošta Slovenije. Strošek odkupnine je fiksen in znaša 1.29€ ne glede na znesek vašega nakupa (Pošta Slovenije pri nas ne zaračunava % od vrednosti).
Ali imate tudi fizično trgovino?
Ne, fizične trgovine nimamo, ampak smo spletni trgovec.
Vodotesnost ure?
Vse o vodotesnosti naših ur najdete tukaj: https://www.spletnatrgovina4c.si/vodotesnost-ure
Ali lahko izdelke osebno prevzamem?
Žal, osebni prevzem ni možen in pošiljamo izključno po pošti. Ne pozabi, da imaš za nakup nad 180€ brezplačno poštnino.
Kaj storiti v primeru, da z izdelkom nisem zadovoljen/na?
Potrošnik mora blago, s katerim iz kakršnega koli razloga ni zadovoljen, prodajalcu vrniti v 14 dneh po oddanem sporočilu o prekinitvi pogodbe. Opozarjamo, da mora biti blago, ki ga vrača, nepoškodovano. Potrošnik ne more in ne sme prejetega blaga neovirano uporabljati v času do odstopa od pogodbe. Več podrobnosti si preberite TUKAJ.
Kaj storiti v primeru, da prejmem poškodovan artikel?
Potrošnik lahko napake na kupljenem blagu uveljavlja iz naslova garancije ali iz naslova stvarne napake v skladu z določili Zakona o varstvu potrošnikov (v nadaljevanju ZVPot). Vse obrazce za reklamacijo, vračilo blaga in stvarno napako najdete na povezavi TUKAJ.
Na kateri kontakt se lahko obrnem v primeru reklamacije, vrnitve izdelka ali zamenjave?
V primeru reklamacije, vrnitve izdelka ali zamenjave se obrnite na elektronski naslov mojca.korazija@4c.si ali na telefonsko številko +386 (0)41 385 033
Katere blagovne znamke lahko najdem na Spletnatrgovina4C.si / 4C.si?
Na 4C.si lahko najdete naslednje blagovne znamke: Michael Kors, 4Chill Out, Guess, Just Cavalli, Esprit, Gant, Diesel, Pierre Cardin, Trussardi, Versace Jeans, Love Moschino in druge.
Kdo mi dostavi paket?
Paket vam dostavi naš pogodbeni partner, dostavna služba GLS (General Logistics Systems, logistične storitve,d.o.o.) ali Pošta Slovenije d.d.. Več o njih si lahko preberete TUKAJ.
Ali je plačevanje s kreditnimi karticami varno?
Spletna stran 4C.si za prenos podatkov uporablja SSL varnostni sistem (Secure Socket Layer). Uporabnik je tudi sam odgovoren za varovanje osebnih podatkov, na način, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla ter ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega računalnika. Zbirka osebnih podatkov je zavedena na spletni strani informacijskega pooblaščenca (www.ip-rs.si).
Ali lahko naročilo opravim preko telefona?
Lahko naročite tudi preko telefona na št. 041/385-033. Po naročilu vam na vaš elektronski naslov pošljemo Potrdilo o oddaji naročila.
Koliko stane strošek dostave?
Strošek dostave/poštnine je odvisen od zneska naročenih izdelkov, in sicer: